woensdag 13 maart 2013

Wat een post!

Nou ik ben helemaal om, post krijgen is echt leuk, zodra ik de brievenbus hoor klepperen ga ik er direct heen. De afgelopen dagen klepperde de brievenbus dan ook erg vaak. 
Ik verstuurde een pakketje voor dream make share, voor Margot, ze heeft geen blog, maar volgt er wel een aantal. 
Ik kreeg een pakketje van dream make share, van Coja die zelf ook een blog heeft.
Het pakketje was weer superleuk met veel spulletjes die ik goed kan gebruiken, o.a. Kaarten, stickers,  labels en nog veeeeel meer!

En dat was nog niet alles, ik kreeg ook nog vier kaarten van postcrossing.
Een uit Amerika (Baltimore) een uit wit-Rusland en verder nog uit China en Japan. 
Zo dat was de post weer. Hieronder nog wat foto's van de post.

Het pakketje voor Margot. In het spring zakje zitten geponste bloemetjes en in het roze zakje zitten knoopjes in pastelkleurtjes.

Het tweede deel voor Margot. Bouwplaat vogelhuisjes, verjaardagslabels, vrolijk papier, etc.

Het pakketje wat ik kreeg van Coja.
Met leuke kaarten, stickers, postzegels, etiketten, en nog veel meer!

De ka












2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige post heb je gekregen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Ik heb me deze week op gegeven bij dream make share, maar heb de pech dat ze nu net aan het verhuizen zijn. Ik doe zelf al aan postcrossing en heb twee keer mee gedaan aan foodswap.
    Heb me aangemeld bij jouw blog en ook via bloglovin.

    Groetjes van Armanda
    www.armacre.blogspot.nl
    www.armandax@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen